بیانات آیت‌ الله العظمی مکارم شیرازی در مراسم رونمایی از پایگاه تخصصی نقد وهابیت

makarem news

از سوی پایگاه اطلاع رسانی دفتر معظّم له منتشر شد:

بیانات آیت‌ الله العظمی مکارم شیرازی در مراسم رونمایی از پایگاه تخصصی نقد وهابیت

آنچه وظیفه علمای دین و حوزه های علمیه است، مبارزه فکری و فرهنگی است و ما باید اثبات کنیم اینها عوامل بیگانه و افکارشان ضد اسلام است

حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی عصر امروز در مراسم رونمایی از پایگاه تخصصی نقد وهابیت وابسته به مؤسسه دارالاعلام لمدرسه اهل البیت علیهم السلام با تقدیر از فعالیت های این مؤسسه، از تمام افرادی که در این مسیر تلاش کردند سپاسگزاری کردند.

ایشان با بیان این که وهابیون بزرگ ترین بلا و خطر برای جهان اسلام هستند، فرمودند: داعش و النصره و دیگر گروه های تکفیری مولود و ثمره شوم این شجره خبیثه هستند.

حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی اضافه کردند: کسانی که تاریخچه وهابیت و عقایدشان را مطالعه کنند می بینند که چنین روزهایی قابل پیش بینی بود که یک و یا چند گروه علاوه بر انحراف در عقاید، وارد عمل شوند و در ممالک اسلامی دریای خون به راه بیندازند و ممالک اسلامی را ویران کنند.

معظم له یادآور شدند: برخی جریان وهابیت را با خوارج تشبیه می کنند، در حالی که اینها قابل قیاس نیستند، به عقیده ما خطری که وهابیت برای اسلام دارند به مراتب بیش از خطری است که برای مسلمانان دارند.

حضرت آیت االله العظمی مکارم شیرازی اضافه کردند: اینها اسلام را دینی خشن به دنیا معرفی می کنند و ابزاری به دست اسلام ستیزان در دنیا داده و خواهند داد.

ایشان ادامه دادند: امروز دنیا آمادگی پذیرش اسلام را دارد، اما این جمعیت خبیث و شوم سد راه هستند.

حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی با تاکید بر این که نباید در برابر چنین گروه های منحرفی حالت انفعالی به خود بگیریم، بلکه باید به افکار ضد انسانی و ضد اسلامی شان هجوم ببریم، فرمودند: اینها واقعا از اسلام بیگانه و دور هستند و باید این مهم را برای جهانیان تبیین کنیم.

معظم له حساب اهل سنت را از وهابیت جدا دانسته و تصریح کردند: وهابی ها گروهی بدعت گذار در دین هستند و تبدیل به ابزار دست مخالفان اسلام شده اند.

ایشان فرمودند: اهل اطلاع می دانند کتبی که اهل سنت بر علیه وهابیت منتشر کرده اند به مراتب بیش از کتب و آثاری است که پیروان مکتب اهل بیت علیهم السلام در نقد و رد وهابیت نوشته اند.

معظم له تاکید کردند: باید در این مبارزه اهل سنت را نیز دخالت دهیم و با تمام توان در مقابل این خطری که اساس اسلام را تهدید می کند بایستیم.

حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی مبارزه با وهابیت و سلفی ها را در سه جبهه نظامی، سیاسی و فکری و فرهنگی تقسیم بندی و تاکید کردند: آنچه وظیفه علمای دین و حوزه های علمیه است، مبارزه فکری و فرهنگی است و ما باید اثبات کنیم اینها عوامل بیگانه و افکارشان ضد اسلام است.

تاریخ انتشار: « ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ »

فرم شماره سه ۳ رصد /اورژانس فضای مجازی گروه جهادی بلیغ

***برای دیدن فرم های دیگر فرم شماره یک ۱ *اعلام همکاری* و شماره دو ۲ *آدرس فعالیت در شبکه های اجتماعی* و شماره چهار ۴ *ارسال فیلم زبان اشاره * ارتباط با ما گروه جهادی تبلیغی بلیغ روی شماره های بالا کلیک کنید)***

***رصد و اورژانس فضای مجازی به منظور دیدبان تحرکات دشمن در جهت دهی فعالیت های جهادی تبلیغی فضای مجازی اعم از تولیدی و اعزام مبلغ در فضای مجازی و … می‌باشد.
شما می توانید تحرکات دشمن و نیاز به پاسخ گوئی متخصصین در  فضای مجازی اعم ازسایت ها کامنت ها و نظرات مطالب سایت و گروه های شبکه های ایرانی و خارجی و … را به ما از طریق فرم زیر اعلام کنید تا گروه جهادی تبلیغی بلیغ به سیاست گذاری جهت تولید محتوا و در اورژانس فضای مجازی به اعزام مبلغ متخصص اقدام نماید. و شما نیز با همراهی اساتید متخصص به دفاع از مکتب حقه تشیع بپردازید، و در ثواب نشر و دفاع از مکتب حقه تشیع بهره مند گردید. همیشه موفق باشید.

فرم شماره سه رصد / اورژانس فضای مجازی

  • فقط فرستادن یک آدرس برای این فرم ضروری است
  • فقط فرستادن یک آدرس برای این فرم ضروری است
  • چنانچه اطلاعانی در مورد رصد انجام گرفته دارید وارد نمائید
  • *اختیاری

جستجو