تقدیر پایگاه اطلاع رسانی دفتر حضرت آیت الله مکارم از اداره کل انتقال خون استان قم


تقدیر پایگاه اطلاع رسانی دفتر حضرت آیت الله مکارم از اداره کل انتقال خون استان قم

 

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل انتقال خون استان قم ، با اهدای لوح تقدیر از طرف پایگاه اطلاع رسانی دفتر حضرت ایت الله العظمی مکارم شیرازی از همکاری این اداره کل با دفتر مذکورتقدیرشد.

 

در راستای این تفاهم نامه و همکاری پایگاه اطلاع رسانی دفتر حضرت ایت الله العظمی مکارم شیرازی با سازمان انتقال خون ایران ،جهت دعوت عموم عزاداران حسینی به سنت حسنه ی اهدای خون به بیماران نیازمند،پویشی با عنوان # ایثار _ادامه _دارد راه اندازی نمود.

 

در اغاز دومین سال پویش مذکور در استان قم ضمن دعوت مجدد از محبین اهل بیت جهت شرکت در این پویش از مشارکت انتقال خون استان قم در اجرای موفق طرح مذکور تقدیر نمود.

 

گفتنی است همزمان با ایام محرم سال۹۷ دومین سال همکاری این دو مرکز جهت اجرای پویش # ایثار _ادامه _دارد آغاز گردید. و به تعدادی از کسانی که تصاویر اهدای خون خود را به این پویش ارسال کرده بودند جوایزی تعلق گرفت.

 

نشانی پویش مذکور برای ارسال تصاویر اهدای خون:

 

پیام رسان سروش ۰۹۱۲۰۵۲۳۵۳۰

 

وبگاه اینترنتی pooyesh.makarem.ir

 

#ایثار_ادامه_دارد

 

#نذر_خون

فرم شماره سه ۳ رصد /اورژانس فضای مجازی گروه جهادی بلیغ

***برای دیدن فرم های دیگر فرم شماره یک ۱ *اعلام همکاری* و شماره دو ۲ *آدرس فعالیت در شبکه های اجتماعی* و شماره چهار ۴ *ارسال فیلم زبان اشاره * ارتباط با ما گروه جهادی تبلیغی بلیغ روی شماره های بالا کلیک کنید)***

***رصد و اورژانس فضای مجازی به منظور دیدبان تحرکات دشمن در جهت دهی فعالیت های جهادی تبلیغی فضای مجازی اعم از تولیدی و اعزام مبلغ در فضای مجازی و … می‌باشد.
شما می توانید تحرکات دشمن و نیاز به پاسخ گوئی متخصصین در  فضای مجازی اعم ازسایت ها کامنت ها و نظرات مطالب سایت و گروه های شبکه های ایرانی و خارجی و … را به ما از طریق فرم زیر اعلام کنید تا گروه جهادی تبلیغی بلیغ به سیاست گذاری جهت تولید محتوا و در اورژانس فضای مجازی به اعزام مبلغ متخصص اقدام نماید. و شما نیز با همراهی اساتید متخصص به دفاع از مکتب حقه تشیع بپردازید، و در ثواب نشر و دفاع از مکتب حقه تشیع بهره مند گردید. همیشه موفق باشید.

فرم شماره سه رصد / اورژانس فضای مجازی

  • فقط فرستادن یک آدرس برای این فرم ضروری است
  • فقط فرستادن یک آدرس برای این فرم ضروری است
  • چنانچه اطلاعانی در مورد رصد انجام گرفته دارید وارد نمائید
  • *اختیاری

 

 

 

۱۱:۴۲ – دوشنبه ۲ مهر ۱۳۹۷    /    شماره خبر : ۸۶۳۷    /    تعداد نمايش خبر : ۲۰

جستجو