نماد پویش نذر خون آگاهانه در حسینیه ایران-یزد

پویش نذر خون #ایثار_ادامه_دارد در روز سیزده محرم در شهر یزد حسینیه ایران نمود پیدا کرد

     به گزارش روابط عمومی اداره کل انتقال خون یزد، همزمان با فرا رسيدن سيزدهم محرم و پيشينه عزاداري مردم يزد در مسجد ملا اسماعيل و استقرار تيم سيار خونگيري اين اداره كل در اين مكان ، مردم عزادار یزد به تاسی از مولای خویش حضرت سیدالشهدا (ع) به پویش نذر خون آگاهانه پیوستند.

با شروع ماه محرم پایگاه اطلاع رسانی دفتر حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی در نظر دارد همچون سال گذشته با همکاری سازمان انتقال خون از عموم عزاداران حسینی دعوت به عمل آورد تا با پیوستن به پویش #ایثار_ادامه_دارد و سنت حسنه ی اهدای خون یاری گر نیازمندان به خون باشند.

پس از استقبال و شرکت پرشور هموطنان در پویش #ایثار_ادامه_دارد، پایگاه اطلاع رسانی دفتر حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی در نظر دارد با همکاری سازمان انتقال خون جهت دعوت عموم عزاداران حسینی به سنت حسنه‌ی اهدای خون، هر ساله این پویش را ادامه دهد.

گفتنی است یکی از ثمرات این طرح تغییر تصاویر مخدوش کننده عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام  در موتور های جستجو و شناساندن چهره واقعی شیعه به جهانیان خواهد بود.

نکته قابل ذکر اینکه هر سال در روز سیزده محرم عزادارن در قالب هیات های سینه زنی و زنجیر زنی در مسجد بزرگ ملا اسماعیل یزد ضمن اهدای خون، با عزاداری های بی ریای خود عشق و ارادات خود را به حضرت امام حسین (ع) دوچندان نشان می دهند.
http://yazdbto.ir/documents/2525162/24190532/nazr5-1.jpg?t=1537864299484

#ایثار_ادامه_دارد اداره انتقال خون استان یزد
#ایثار_ادامه_دارد
اداره انتقال خون استان یزد

جستجو