اكنون نوبت تلاش براى حلّ مشكلات است

معظّم له در ابتداى درس خارج فقه:

اكنون نوبت تلاش براى حلّ مشكلات است

انتخابات بحمدالله با استقبال پرشور مردم و نظم و آرامش كامل پايان يافت و ملت ما از اين آزمون تاريخى سربلند درآمد ولى براى حفظ اين نعمت رعايت امورى لازم است

حضرت آيت الله العظمى مكارم شيرازى در ابتداى درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم تذکراتی درباره انتخابات ارائه و فرمودند:

انتخابات بحمدالله با استقبال پرشور مردم و نظم و آرامش كامل پايان يافت و ملت ما از اين آزمون تاريخى سربلند درآمد ولى براى حفظ اين نعمت رعايت امورى لازم است :

اولا نتيجه انتخابات مجلس شوراى اسلامى برخلاف آنچه بعضى مى‌پندارند كاملاً به سود كشور و نظام است، زيرا مردم با هوشيارى كامل معتدل‌هاى طرفين را پذيرفتند و در مجموع ضريب خطا كم بود. بنابراين به نظر مى‌رسد مجلس آينده مجلسى توانمند و تأثيرگذار و متوازن و متعلق به همه جناح‌ها خواهد بود. اميدواريم نمايندگان به قول‌هايى كه به مردم دادند جامه عمل بپوشانند.

ثانيآ: سزاوار نيست در اين شرائط اين گروه به آن گروه طعنه زند و گروه مقابل به گروه اول فخرفروشى كند و يا گروه خاصى خود را پيروز بدانند و جشن بگيرند، اين كارها فاصله‌ها را بيشتر مى‌كند و كينه‌هايى به وجود مى‌آورد و آثار نامطلوب آن را در آينده به صورت كارشكنى‌ها ظاهر مى‌شود. بايد جدآ از اين كارها پرهيز كرد و به همه ملت ايران تبريك گفت.

ثالثآ: به فرض كه فرد يا گروهى از بعضى نتيجه‌ها ناراضى باشند كه إن‌شاءالله نيستند بايد به افكار مردم احترام بگذارند و آن را فراموش كنند و همگى براى حلّ مشكلات دست به دست هم دهند، زيرا حجم مشكلات به قدرى زياد است كه جز با همكارى عمومى و شعور جمعى حل نخواهد شد.

رابعآ: مبادا مسئولين محترم دولتى نتيجه انتخابات را دليل بر رضايت مردم از وضع موجود تلقى كنند، بايد توجه داشت مردم در مسائل اقتصادى انتقاد فراوان دارند، مسأله اشتغال به صورت پيچيده‌اى درآمده، هنوز بسيارى از كارخانجات با ظرفيت كامل كار نمى‌كنند و بعضآ تعطيل شده‌اند و مسائل فرهنگى نيز رضايت‌بخش نيست.

اميدواريم دولت محترم با نيرويى كه از سلامت انتخابات مى‌گيرد بتواند بر اين مشكلات تدريجاً فائق گردد.

تاریخ انتشار: « ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ »

فرم شماره سه ۳ رصد /اورژانس فضای مجازی گروه جهادی بلیغ

***برای دیدن فرم های دیگر فرم شماره یک ۱ *اعلام همکاری* و شماره دو ۲ *آدرس فعالیت در شبکه های اجتماعی* و شماره چهار ۴ *ارسال فیلم زبان اشاره * ارتباط با ما گروه جهادی تبلیغی بلیغ روی شماره های بالا کلیک کنید)***

***رصد و اورژانس فضای مجازی به منظور دیدبان تحرکات دشمن در جهت دهی فعالیت های جهادی تبلیغی فضای مجازی اعم از تولیدی و اعزام مبلغ در فضای مجازی و … می‌باشد.
شما می توانید تحرکات دشمن و نیاز به پاسخ گوئی متخصصین در  فضای مجازی اعم ازسایت ها کامنت ها و نظرات مطالب سایت و گروه های شبکه های ایرانی و خارجی و … را به ما از طریق فرم زیر اعلام کنید تا گروه جهادی تبلیغی بلیغ به سیاست گذاری جهت تولید محتوا و در اورژانس فضای مجازی به اعزام مبلغ متخصص اقدام نماید. و شما نیز با همراهی اساتید متخصص به دفاع از مکتب حقه تشیع بپردازید، و در ثواب نشر و دفاع از مکتب حقه تشیع بهره مند گردید. همیشه موفق باشید.

فرم شماره سه رصد / اورژانس فضای مجازی

  • فقط فرستادن یک آدرس برای این فرم ضروری است
  • فقط فرستادن یک آدرس برای این فرم ضروری است
  • چنانچه اطلاعانی در مورد رصد انجام گرفته دارید وارد نمائید
  • *اختیاری

جستجو