بيانيه معظّم له به مناسبت حوادث دردناك جمهورى آذربايجان

makarem news

از سوی دفتر معظّم له اعلام شد:

بيانيه معظّم له به مناسبت حوادث دردناك جمهورى آذربايجان

ما بر اساس وظيفه شرعى خود، گاه به دولتمردان كشور اسلامى آذربايجان تذكر مى دهيم تا به عواطف و احساسات دينى مردم خود بيشتر احترام بگذارند و حقوق دينى آنان را رعايت كنند

 بسم الله الرحمن الرحيم

در روزهاى اخير اخبار نگران‌كننده‌اى از وقوع درگيرى ميان عده‌اى از مردم و نيروهاى انتظامى در كشور مسلمان و همجوار ما يعنى جمهورى آذربايجان به گوش مى‌ رسد كه طى آن تعدادى از شيعيان كشته شده و عده‌اى مجروح و جمعى دستگير شده‌اند.

من همواره در ديدارها و همچنين پيام‌هاى خود به مقامات دينى و دولتى آذربايجان تأكيد كرده‌ام كه ثبات و امنيت و رفاه كشورهاى اسلامى به ويژه همسايگان، آرزوى ماست و ما به سهم خود از هيچ كوششى در اين مسير فروگذار نمى‌كنيم.

لذا ما بر اساس وظيفه شرعى خود، گاه به دولتمردان كشور اسلامى آذربايجان تذكر مى‌دهيم تا به عواطف و احساسات دينى مردم خود بيشتر احترام بگذارند و حقوق دينى آنان را رعايت كنند چرا كه اعمال محدوديت در امور دينى (چون حجاب، نماز، عزادارى ايام محرم و…) مى‌تواند موجب افزايش اعتراضات مردمى و گاه درگيرى و بى‌ثباتى شود.

از سوى ديگر از مردم متدين و وطن دوست آذربايجان مى‌خواهيم درخواست‌هاى منطقى و دينى خود را حتى المقدور از راه‌هاى قانونى و مدنى دنبال كرده و بهانه به دست دشمنان خود ندهند.

امروزه كه كشورهاى منطقه از سوى گروه‌هاى تكفيرى و صهيونيسم جهانى در خطر مضاعف است بايد همه نيروها صرف مقابله با اين تهديدات شود. مگر نشنيديم كه اخيرآ نامزد رياست جمهورى آمريكا چه اظهارات خطرناكى عليه مسلمانان به زبان رانده و همه آنان را بدون استثناء خطرى براى آمريكا قلمداد كرده است؟ و شعارهاى قرون وسطا مى‌دهد.

آيا وقت آن نرسيده كه بيدار شويم و تهديدهاى واقعى را بشناسيم و متحد باشيم و نيروى خود را صرف آن كنيم؟ مجدداً براى مردم عزيز جمهورى آذربايجان آرزوى توفيق و سعادت دنيوى و اخروى مى‌نمايم.

والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته

تاریخ انتشار: « ۱۳۹۴/۰۹/۲۲ »

فرم شماره سه ۳ رصد /اورژانس فضای مجازی گروه جهادی بلیغ

***برای دیدن فرم های دیگر فرم شماره یک ۱ *اعلام همکاری* و شماره دو ۲ *آدرس فعالیت در شبکه های اجتماعی* و شماره چهار ۴ *ارسال فیلم زبان اشاره * ارتباط با ما گروه جهادی تبلیغی بلیغ روی شماره های بالا کلیک کنید)***

***رصد و اورژانس فضای مجازی به منظور دیدبان تحرکات دشمن در جهت دهی فعالیت های جهادی تبلیغی فضای مجازی اعم از تولیدی و اعزام مبلغ در فضای مجازی و … می‌باشد.
شما می توانید تحرکات دشمن و نیاز به پاسخ گوئی متخصصین در  فضای مجازی اعم ازسایت ها کامنت ها و نظرات مطالب سایت و گروه های شبکه های ایرانی و خارجی و … را به ما از طریق فرم زیر اعلام کنید تا گروه جهادی تبلیغی بلیغ به سیاست گذاری جهت تولید محتوا و در اورژانس فضای مجازی به اعزام مبلغ متخصص اقدام نماید. و شما نیز با همراهی اساتید متخصص به دفاع از مکتب حقه تشیع بپردازید، و در ثواب نشر و دفاع از مکتب حقه تشیع بهره مند گردید. همیشه موفق باشید.

فرم شماره سه رصد / اورژانس فضای مجازی

  • فقط فرستادن یک آدرس برای این فرم ضروری است
  • فقط فرستادن یک آدرس برای این فرم ضروری است
  • چنانچه اطلاعانی در مورد رصد انجام گرفته دارید وارد نمائید
  • *اختیاری

جستجو