تاکید آیت الله العظمی مکارم شیرازی بر لزوم تخصیص اعتبارات لازم ، برای رفع آسیب های اجتماعی

معظم له در دیدار مدیران سازمان بهزیستی:

تاکید آیت الله العظمی مکارم شیرازی بر لزوم تخصیص اعتبارات لازم ، برای رفع آسیب های اجتماعی

سازمان بهزیستی یک سازمان مهم در راستای خدمت رسانی به جامعه معلولان و آسیب دیدگان اجتماعی می باشد و سزاوار است دولت بودجه لازم را در نظر گیرد تا آسیب دیدگان اجتماعی در مراجعه به سازمان بهزیستی دست خالی برنگردند

حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی در دیدار مدیران سازمان بهزیستی شرکت کننده در اجلاس سراسری نماز، به تبیین اهمیّت این فریضه در دین مبین اسلام پرداختند.

 ایشان تعبیرات قرآنی را نشان دهنده اهمیّت و جایگاه فوق العاده نماز دانست و خاطرنشان کردند: نماز ستون خیمه دین به شمار می آید و روز قیامت ابتدا به مسأله نماز در پرونده اعمال انسان نگاه می کنند و بعد سایر اعمال مورد ارزیابی قرار می گیرد.

 حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی با اشاره به روایاتی از حضرت رسول(صلی الله علیه و آله) یادآورشدند: اقامه نماز در شبانه روز به مدّت پنج مرتبه باعث شست وشوی قلب انسان و زدودن گناهان و انحرافات از وجود انسان می شود.

 ایشان نماز را معراج مؤمن دانست و بیان کردند: اگر نماز انسان نماز درست و صحیحی باشد عامل تربیت او به شمار می رود، ما همواره نسل جوان را به اقامه نماز در اول وقت و با حضور قلب سفارش می کنیم.

 حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی در بخش دیگری از سخنان خود سازمان بهزیستی را یک سازمان مهم در راستای خدمت رسانی به جامعه معلولان و آسیب دیدگان اجتماعی ارزیابی کردند.

 ایشان بودجه تخصیص یافته از سوی دولت برای رفع آسیب های اجتماعی را ناکافی دانست و تأکید کردند: سزاوار است دولت بودجه لازم را در نظر گیرد تا آسیب دیدگان اجتماعی در مراجعه به سازمان بهزیستی دست خالی برنگردند.

 ایشان با تأکید بر این که آسیب های اجتماعی گاهی اوقات باعث آسیب های اخلاقی و فرهنگی می شود، از این رو توجه به هر دو بُعد امری ضروری و حیاتی است، بیان داشتند: فعالیّت های فرهنگی سازمان بهزیستی مخصوص ایتام و معلولان تنها نباشد.

 معظّم له در پایان مدیران سازمان بهزیستی را به خدمت خالصانه و به قصد تقرّب الی الله توصیه کرد و فرمودند: اگر بتوانید اعتماد مردم را جلب کنید آنها نیز به کمک شما خواهند آمد.

 حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی جلب اعتماد مردمی را سرمایه مهم هر نهاد و دستگاهی دانست و با اشاره به حدیثی از حضرت رسول(صلی الله علیه و آله) نکات اخلاقی برای حاضران بیان و تصریح کردند: بهترین مردم کسی است که بیشترین خدمت را به جامعه و مردم داشته باشد.

تاریخ انتشار: « ۱۳۹۲/۱۰/۲۴ »

فرم شماره سه ۳ رصد /اورژانس فضای مجازی گروه جهادی بلیغ

***برای دیدن فرم های دیگر فرم شماره یک ۱ *اعلام همکاری* و شماره دو ۲ *آدرس فعالیت در شبکه های اجتماعی* و شماره چهار ۴ *ارسال فیلم زبان اشاره * ارتباط با ما گروه جهادی تبلیغی بلیغ روی شماره های بالا کلیک کنید)***

***رصد و اورژانس فضای مجازی به منظور دیدبان تحرکات دشمن در جهت دهی فعالیت های جهادی تبلیغی فضای مجازی اعم از تولیدی و اعزام مبلغ در فضای مجازی و … می‌باشد.
شما می توانید تحرکات دشمن و نیاز به پاسخ گوئی متخصصین در  فضای مجازی اعم ازسایت ها کامنت ها و نظرات مطالب سایت و گروه های شبکه های ایرانی و خارجی و … را به ما از طریق فرم زیر اعلام کنید تا گروه جهادی تبلیغی بلیغ به سیاست گذاری جهت تولید محتوا و در اورژانس فضای مجازی به اعزام مبلغ متخصص اقدام نماید. و شما نیز با همراهی اساتید متخصص به دفاع از مکتب حقه تشیع بپردازید، و در ثواب نشر و دفاع از مکتب حقه تشیع بهره مند گردید. همیشه موفق باشید.

فرم شماره سه رصد / اورژانس فضای مجازی

  • فقط فرستادن یک آدرس برای این فرم ضروری است
  • فقط فرستادن یک آدرس برای این فرم ضروری است
  • چنانچه اطلاعانی در مورد رصد انجام گرفته دارید وارد نمائید
  • *اختیاری

جستجو