تقدیر معظم له از برنامه های فرهنگی شهرداری تهران در ایام فاطمیه

از سوی دفتر حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی (مد ظله العالی) منتشر شد:

تقدیر معظم له از برنامه های فرهنگی شهرداری تهران در ایام فاطمیه

به حمد الله در سالهای اخیر دامنه ی مراسم سوگواری حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و بیان فضائل آن حضرت گسترش فراوان پیدا کرده. لازم است مسئولین در شهرهای مختلف، از این سنت حسنه الگو گرفته و در ترویج فرهنگ فاطمی سهیم باشند
به حمد الله در سالهای اخیر دامنه ی مراسم سوگواری حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و بیان فضائل آن حضرت گسترش فراوان پیدا کرده و سال به سال گسترده تر می شود. مبلغان حوزه علمیه به مناطق دور و نزدیک اعزام می شوند و حتی در روستاهای اقامه مراسم آن حضرت  می شود. حوزه های علمیه سراسر کشور در چند روز فاطمیه به همین منظور تعطیل می گردد و اخیراً مطلع شدیم که مرکز فعالیتهای دینی شهرداری تهران با هدف اعتلای فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه و تقویت و تعالی مبانی دینی و ارزشهای اسلامی، اقدامات و برنامه های گسترده ای در دست اجرا دارد از آن جمله:
۱ـ برگزاری مراسم سخنرانی، عزاداری و مرثیه سرایی در کلیه مساجدی که به نام یا القاب حضرت زهرا (سلام الله علیها) مزین شده اند.
۲ـ برگزاری مراسم سخنرانی و سوگواری هب مناسبت ایام شهادت بزرگو بانوی اسلام در۱۰۰۰ باب مسجد جامعه و شاخص.
۳ـ تهیه و توزیع بیش از ۲۰ هزار جلد کتابچه “فاطمه(سلام الله علیها) پاره تن پیامبر(صلی الله علیه و آله)” در مساجد و مراکز دینی شهر تهران.
۴ـ برگزاری مسابقه بزرگ اینترانتی تحت عنوان “ام ابیها (سلام الله علیها)” جهت آشنایی هر چه بیشتر با سیره و شخصیت الهی حضرت زهرا(سلام الله علیها).
۵ـ تهیه و توزیع هزاران عدد پارچه نوشته مربوط به شهادت حضرت زهرا(سلام الله علیها) و اهداء به مساجد ومراکز دینی.
۶ـ فضاسازی سیما بصری شهر با بهره گیری از ظرفیت های تبلیغی از قبیل تلویزیون های شهری، بیلبورد و نصب بنر با محوریت آموزه های دینی مربوط به ایام فاطمیه.
و لازم است مراکز خدمات شهری  در سایر شهرستانها نیز از این سنت حسنه الگو گرفته و در ترویج فرهنگ فاطمی سهیم باشند.

تاریخ انتشار: « ۱۳۹۱/۰۲/۰۳ »

فرم شماره سه ۳ رصد /اورژانس فضای مجازی گروه جهادی بلیغ

***برای دیدن فرم های دیگر فرم شماره یک ۱ *اعلام همکاری* و شماره دو ۲ *آدرس فعالیت در شبکه های اجتماعی* و شماره چهار ۴ *ارسال فیلم زبان اشاره * ارتباط با ما گروه جهادی تبلیغی بلیغ روی شماره های بالا کلیک کنید)***

***رصد و اورژانس فضای مجازی به منظور دیدبان تحرکات دشمن در جهت دهی فعالیت های جهادی تبلیغی فضای مجازی اعم از تولیدی و اعزام مبلغ در فضای مجازی و … می‌باشد.
شما می توانید تحرکات دشمن و نیاز به پاسخ گوئی متخصصین در  فضای مجازی اعم ازسایت ها کامنت ها و نظرات مطالب سایت و گروه های شبکه های ایرانی و خارجی و … را به ما از طریق فرم زیر اعلام کنید تا گروه جهادی تبلیغی بلیغ به سیاست گذاری جهت تولید محتوا و در اورژانس فضای مجازی به اعزام مبلغ متخصص اقدام نماید. و شما نیز با همراهی اساتید متخصص به دفاع از مکتب حقه تشیع بپردازید، و در ثواب نشر و دفاع از مکتب حقه تشیع بهره مند گردید. همیشه موفق باشید.

فرم شماره سه رصد / اورژانس فضای مجازی

  • فقط فرستادن یک آدرس برای این فرم ضروری است
  • فقط فرستادن یک آدرس برای این فرم ضروری است
  • چنانچه اطلاعانی در مورد رصد انجام گرفته دارید وارد نمائید
  • *اختیاری

جستجو