واکنش شدید آیت الله العظمی مکارم شیرازی به ویژه نامه خاتون: هدف اصلی این نشریه جذب آرای یک گروه بی‌بندوبار در انتخابات است

واکنش شدید آیت الله العظمی مکارم شیرازی به ویژه نامه خاتون:

هدف اصلی این نشریه جذب آرای یک گروه بی‌بندوبار در انتخابات است

ما در حال حاضر نیاز به آرامش داریم از خداوند تبارک و تعالی می خواهیم اگر گمراهان قابل هدایت نیستند شرشان را دفع کند و توفیق دفاع از قوانین و ارزش های اسلام و انقلاب را به ما عطا کند
حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی در چهاردهمین روز از ماه مبارک رمضان در جلسه تفسیر قرآن کریم که بعد از نماز جماعت ظهر و عصر در شبستان امام خمینی(ره) حرم کریمه اهل بیت(علیهما السلام) برگزار شد، نسبت به چاپ و انتشار ویژه نامه موهن خاتون در روزنامه ایران واکنش نشان داد.
ایشان ابرازداشتند: اخیرا یکی از روزنامه های وابسته به برخی از مقامات یک ویژه نامه مفصل با کاغذ اعلی و با هزینه زیادی که از بیت المال خرج آن شده چاپ و در سطح وسیع و گسترده انتشار داده است. من از اول تا آخر این ویژه نامه را ورق زدم و دیدم تمام آن در سست کردن اعتقاد مردم به حجاب اسلامی و ترویج بی بندوباری در میان جوانان خلاصه می شود.
معظم له افزودند: در این ویژه نامه از یک طرف نیروی انتظامی رامی کوبند که چرا طرح عفاف و حجاب را می خواهید اجرا کنید، از سویی دیگر ورزش دختران را ترویج می کنند.در یکجا از این ویژه نامه جسارت را به حد اعلی رسانده و می گوید چادر سیاه بدترین نوع حجاب است و این رنگ چادر اختراع ناصر الدین شاه و برگرفته از مجالس عیاشی غرب است.
حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی با بیان اینکه چه دروغ هایی می گویند، به اهداف این جریان از انتشار این ویژه نامه اشاره کرد و فرمودند: همه افراد اهل اطلاع می گویند این کار برای این است که آرای یک گروه بی بندوبار را برای انتخابات آینده به دست آورند.
ایشان با ابراز تاسف و انتقاد از این اقدام که ارزش های دینی و اسلامی را زیر سؤال برده است، تاکید کردند: خاک بر سر آن مقامی که به وسیله آن کثافت کاری ها به دست بیاید.
معظم له افزودند: با چشم خود می بییند فرعون دیروز مصر که همه کاره بود امروز به چه سرنوشتی دچار شده و در قفس آهنین در حال محاکمه است. این مقامات چه ارزشی دارد که مقدسات را زیر پا می گذارید، از خشم خدا و خشم امت حزب الله بترسید.
حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی ادامه دادند: برای بدست آوردن بخشی از آرا، ویژه نامه این گونه موهن منتشر می کنید، اما بدانید ملتی که هزاران هزار شهید داده به شما اجازه نمی دهد احکام خدا و مقدسات اسلام را زیر پا بگذارید؛ انشاء الله آرزوهای شان را به گور می برند.
ایشان با اشاره به سخنان و تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر حفظ وحدت در کشور، ابراز داشتند: امروز کشور ما بیش از هر زمانی نیاز به آرامش دارد، همان گونه که رهبر بزرگوار انقلاب بارها در این خصوص تاکید داشته اند. تهدیدات خارجی به ما می گوید در این شرایط باید در جبهه داخل متحد باشیم، من سؤال می کنم چه دلیلی دارید که در این شرایط این نشریه را منتشر کنید.
حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی در پایان اظهار داشتند: ما در حال حاضر نیاز به آرامش داریم از خداوند تبارک و تعالی می خواهیم اگر گمراهان قابل هدایت نیستند شرشان را دفع کند و توفیق دفاع از قوانین و ارزش های اسلام و انقلاب را به ما عطا کند.

تاریخ انتشار: « ۱۳۹۰/۰۵/۲۴ »

فرم شماره سه ۳ رصد /اورژانس فضای مجازی گروه جهادی بلیغ

***برای دیدن فرم های دیگر فرم شماره یک ۱ *اعلام همکاری* و شماره دو ۲ *آدرس فعالیت در شبکه های اجتماعی* و شماره چهار ۴ *ارسال فیلم زبان اشاره * ارتباط با ما گروه جهادی تبلیغی بلیغ روی شماره های بالا کلیک کنید)***

***رصد و اورژانس فضای مجازی به منظور دیدبان تحرکات دشمن در جهت دهی فعالیت های جهادی تبلیغی فضای مجازی اعم از تولیدی و اعزام مبلغ در فضای مجازی و … می‌باشد.
شما می توانید تحرکات دشمن و نیاز به پاسخ گوئی متخصصین در  فضای مجازی اعم ازسایت ها کامنت ها و نظرات مطالب سایت و گروه های شبکه های ایرانی و خارجی و … را به ما از طریق فرم زیر اعلام کنید تا گروه جهادی تبلیغی بلیغ به سیاست گذاری جهت تولید محتوا و در اورژانس فضای مجازی به اعزام مبلغ متخصص اقدام نماید. و شما نیز با همراهی اساتید متخصص به دفاع از مکتب حقه تشیع بپردازید، و در ثواب نشر و دفاع از مکتب حقه تشیع بهره مند گردید. همیشه موفق باشید.

فرم شماره سه رصد / اورژانس فضای مجازی

  • فقط فرستادن یک آدرس برای این فرم ضروری است
  • فقط فرستادن یک آدرس برای این فرم ضروری است
  • چنانچه اطلاعانی در مورد رصد انجام گرفته دارید وارد نمائید
  • *اختیاری

جستجو