پيام آیت الله العظمی مکارم شیرازی در مورد حادثه اسفناك سربريدن جمعى از مسيحيان به وسيله داعش

makarem news

از سوی دفتر معظم له اعلام شد:

پيام آیت الله العظمی مکارم شیرازی در مورد حادثه اسفناك سربريدن جمعى از مسيحيان به وسيله داعش

ما ضمن محكوم ساختن شديد اين عمل، به جهان غرب هشدار مىدهيم كه هرگونه كمك به اين گروه ستمكار و وحشى را قطع كنند كه عواقب سوء آن دامن همه را خواهد گرفت.
بسم الله الرحمن الرحيمخبر وحشتناكى ديروز در جهان منتشر شد كه همه عقلاى جهان را از پيروان مذاهب مختلف سخت متأثر ساخت و آن سر بريدن بيست نفر از مسيحيان به دست وحشيان داعش بود.

ما ضمن محكوم ساختن شديد اين عمل، به جهان غرب هشدار مى‌دهيم كه هرگونه كمك به اين گروه ستمكار و وحشى را قطع كنند كه عواقب سوء آن دامن همه را خواهد گرفت.

هنگامى كه در اخبار مى‌خوانيم كه خاخام يهودى اسرائيلى مى‌گويد: داعش هديه الهى است كه خداوند به ما داده تا مخالفان اسرائيل را نابود كند و هنگامى كه يكى از سياست‌مداران معروف آمريكا مى‌گويد: بهترين گزينه آن است كه پاى داعش به بغداد برسد و تمام شيعيان را به قتل برساند؛ با توجه به اين اخبار روشن مى‌شود چه كسانى اين مار خطرناك را در آستين خود پرورش مى‌دهند و توجه ندارند كه دامن خودشان را هم خواهد گرفت.

به هر حال اميدواريم به زودى قاتلان اين گروه از مسيحيان دستگير و شديداً مجازات شوند و پيروان همه اديان آسمانى براى دفع اين گروه شرور دست به دست هم دهند.

زمانى سخن از قتل شيعيان بود، بعد سخن از قتل علماى اهل سنت شد، اكنون سخن از كشتار بى‌رحمانه مسيحيان است، فردا سخن از ديگران هم به ميان خواهد آمد.

اميدواريم همه بيدار شوند و عاقلانه فكر كنند.

۹۳/۱۱/۲

فرم شماره سه ۳ رصد /اورژانس فضای مجازی گروه جهادی بلیغ

***برای دیدن فرم های دیگر فرم شماره یک ۱ *اعلام همکاری* و شماره دو ۲ *آدرس فعالیت در شبکه های اجتماعی* و شماره چهار ۴ *ارسال فیلم زبان اشاره * ارتباط با ما گروه جهادی تبلیغی بلیغ روی شماره های بالا کلیک کنید)***

***رصد و اورژانس فضای مجازی به منظور دیدبان تحرکات دشمن در جهت دهی فعالیت های جهادی تبلیغی فضای مجازی اعم از تولیدی و اعزام مبلغ در فضای مجازی و … می‌باشد.
شما می توانید تحرکات دشمن و نیاز به پاسخ گوئی متخصصین در  فضای مجازی اعم ازسایت ها کامنت ها و نظرات مطالب سایت و گروه های شبکه های ایرانی و خارجی و … را به ما از طریق فرم زیر اعلام کنید تا گروه جهادی تبلیغی بلیغ به سیاست گذاری جهت تولید محتوا و در اورژانس فضای مجازی به اعزام مبلغ متخصص اقدام نماید. و شما نیز با همراهی اساتید متخصص به دفاع از مکتب حقه تشیع بپردازید، و در ثواب نشر و دفاع از مکتب حقه تشیع بهره مند گردید. همیشه موفق باشید.

فرم شماره سه رصد / اورژانس فضای مجازی

  • فقط فرستادن یک آدرس برای این فرم ضروری است
  • فقط فرستادن یک آدرس برای این فرم ضروری است
  • چنانچه اطلاعانی در مورد رصد انجام گرفته دارید وارد نمائید
  • *اختیاری

جستجو