اهدای خون مدیر کل وکارکنان آموزش فنی و حرفه ای استان قم

اهدای خون مدیر کل وکارکنان آموزش فنی و حرفه ای استان قم

 

پیوستن مدیر کل وکارکنان آموزش فنی و حرفه ای استان قم به پویش #ایثار_ادامه_دارد

به گزارش روابط عمومی اداره کل انتقال خون استان قم، همزمان با هفته دفاع مقدس ، مدیر کل و کارکنان آموزش فنی و حرفه ای استان قم با شرکت در طرح پویش #ایثار_ادامه_دارد به بیماران نیازمند کمک نمودند.

بنا به این گزارش دکتر احمد عطارنیا، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان ضمن دعوت از هم میهنان جهت شرکت در طرح پویش #ایثار_ادامه_دارد ، اظهار داشت: مجموعه اداره کل آموزش فنی و حرفه ای قم با حضور به صورت جمعی و مداوم علاوه بر ترغیب سایر کارکنان جهت اهدای خون این عمل ارزشمند را در کارکنان نهادینه می کنند.

عطارنیا افزود: ما با اهدای خون سعی کردیم فرهنگ کمک به همنوع را در کارمندان ایجاد ویا افزایش دهیم و کارکنان این اداره کل با شرکت در این پویش سعی دارند در فرهنگ سازی ایثار و از خود گذشتگی شرکت کنند.

علاقه مندان به شرکت در پویش #ایثار_ادامه_دارد می توانند تصاویر اهداء خون خود را از طرق زیر برای ما ارسال نمایید.

پیام رسان سروش         ۰۹۱۲۰۵۲۳۵۳۰

وبگاه اینترنتی pooyesh.makarem.ir

#ایثار_ادامه_دارد

#نذر خون

به صاحبان تعدادی از تصاویر ارسالی به قید قرعه جوایزی اهدا می شود

فرم شماره سه ۳ رصد /اورژانس فضای مجازی گروه جهادی بلیغ

***برای دیدن فرم های دیگر فرم شماره یک ۱ *اعلام همکاری* و شماره دو ۲ *آدرس فعالیت در شبکه های اجتماعی* و شماره چهار ۴ *ارسال فیلم زبان اشاره * ارتباط با ما گروه جهادی تبلیغی بلیغ روی شماره های بالا کلیک کنید)***

***رصد و اورژانس فضای مجازی به منظور دیدبان تحرکات دشمن در جهت دهی فعالیت های جهادی تبلیغی فضای مجازی اعم از تولیدی و اعزام مبلغ در فضای مجازی و … می‌باشد.
شما می توانید تحرکات دشمن و نیاز به پاسخ گوئی متخصصین در  فضای مجازی اعم ازسایت ها کامنت ها و نظرات مطالب سایت و گروه های شبکه های ایرانی و خارجی و … را به ما از طریق فرم زیر اعلام کنید تا گروه جهادی تبلیغی بلیغ به سیاست گذاری جهت تولید محتوا و در اورژانس فضای مجازی به اعزام مبلغ متخصص اقدام نماید. و شما نیز با همراهی اساتید متخصص به دفاع از مکتب حقه تشیع بپردازید، و در ثواب نشر و دفاع از مکتب حقه تشیع بهره مند گردید. همیشه موفق باشید.

فرم شماره سه رصد / اورژانس فضای مجازی

  • فقط فرستادن یک آدرس برای این فرم ضروری است
  • فقط فرستادن یک آدرس برای این فرم ضروری است
  • چنانچه اطلاعانی در مورد رصد انجام گرفته دارید وارد نمائید
  • *اختیاری

جستجو