مسائل جناحی نباید در آمارگیری و سرشماری تأثیر بگذارد

حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی در دیدار معاون استاندار قم و مسئولین طرح سرشماری:

مسائل جناحی نباید در آمارگیری و سرشماری تأثیر بگذارد

لازم است همه مردم همکاری کنند و بدانند آمارگیری ابزاری خواهد بود برای پیشرفت کشور در تمامی زمینه ها و مسئولین آمارگیری به آنچه که خانواده ها می گویند اعتماد کنند
حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی در دیدار معاون استاندار قم و مسئولین آمار و سرشماری، آمارگیری و سرشماری را برنامة لازمی برشمرده و فرمودند: آمار در تمام زمینه ها حرف اول را در پیشرفت کشور می زند. اگر آمار کشوری معلوم نباشد تصمیماتی که گرفته می شود ممکن است به نتیجه ای نرسد.
ایشان آمارگیری را تشبیه به آزمایش هایی کردند که اطبا می گیرند تا به وسیله آن بیماری و امراض بیماران خود را تشخیص دهند و نسخه علاجی برای درمان بیماری بنویسند.
معظم له افزودند: آمار در صورتی به درد می خورد که هم دقیق باشد و هم واقعی.
حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی با توصیه به عدم دخالت مسائل جناحی در مسأله سرشماری افزودند: مسائل جناحی نباید در آمارگیری و سرشماری تأثیر بگذارد. من بارها به مسولین گفته ام که مرکز آمار باید بی طرف باشد تا روشن شود که از نظر مسائل اقتصادی، امنیتی، اجتماعی در چه جایگاهی قرار داریم و مشکلات را دریابیم و راه حل آن را بیابیم.
ایشان در ادامه با سفارش به مردم در همکاری با مسئولین طرح سرشماری و آمار افزودند: لازم است همه مردم همکاری کنند و بدانند آمارگیری ابزاری خواهد بود برای پیشرفت کشور در تمام جنبه ها.
معظم له همچنین سفارشاتی به آمارگیران داشتند و فرمودند: آمارگیران هم باید دقت کنند تا در جمع آوری اطلاعات آماری خانواده ها دچار اشتباه نشوند چون اشتباه آنها در کل کشور تأثیرگذار خواهد بود.
ایشان افزودند: آمارگیران باید در سؤالاتی که می پرسند ایجاد سوء ظن برای مردم نکنند و طوری برخورد ننمایند که احساس نگرانی برای خانواده ها ایجاد شود.
حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی فرمودند: مسئولین آمارگیری به آنچه که خانواده ها می گویند اعتماد کنند و اصراری به غیر آنچه می گویند نداشته باشند.
ایشان افزودند: باید در این طرح، اصل بی طرفی مراعات شود و از هرگونه دخالت مسائل جناحی در آن خودداری گردد.
معظم له در پایان از همه مردم خواستار شدند که با این طرح همکاری کامل بکنند .

تاریخ انتشار: « ۱۳۹۰/۰۸/۱۶ »

فرم شماره سه ۳ رصد /اورژانس فضای مجازی گروه جهادی بلیغ

***برای دیدن فرم های دیگر فرم شماره یک ۱ *اعلام همکاری* و شماره دو ۲ *آدرس فعالیت در شبکه های اجتماعی* و شماره چهار ۴ *ارسال فیلم زبان اشاره * ارتباط با ما گروه جهادی تبلیغی بلیغ روی شماره های بالا کلیک کنید)***

***رصد و اورژانس فضای مجازی به منظور دیدبان تحرکات دشمن در جهت دهی فعالیت های جهادی تبلیغی فضای مجازی اعم از تولیدی و اعزام مبلغ در فضای مجازی و … می‌باشد.
شما می توانید تحرکات دشمن و نیاز به پاسخ گوئی متخصصین در  فضای مجازی اعم ازسایت ها کامنت ها و نظرات مطالب سایت و گروه های شبکه های ایرانی و خارجی و … را به ما از طریق فرم زیر اعلام کنید تا گروه جهادی تبلیغی بلیغ به سیاست گذاری جهت تولید محتوا و در اورژانس فضای مجازی به اعزام مبلغ متخصص اقدام نماید. و شما نیز با همراهی اساتید متخصص به دفاع از مکتب حقه تشیع بپردازید، و در ثواب نشر و دفاع از مکتب حقه تشیع بهره مند گردید. همیشه موفق باشید.

فرم شماره سه رصد / اورژانس فضای مجازی

  • فقط فرستادن یک آدرس برای این فرم ضروری است
  • فقط فرستادن یک آدرس برای این فرم ضروری است
  • چنانچه اطلاعانی در مورد رصد انجام گرفته دارید وارد نمائید
  • *اختیاری

جستجو